Sparta Sales

Žemas konversijos rodiklis – 5 priežastys kodėl taip nutinka

Vidutinis internetinių parduotuvių konversijos rodiklis yra 1–2 %, o tai reiškia, kad 10–20 žmonių iš 1000 lankytojų turėtų imtis veiksmų. Ar žinote savo svetainės konversijos rodiklį?

Norint apskaičiuoti konversijos rodiklį Jums prireiks 2 rodiklių: Konversijų kiekis – tai gali būti atlikti užsakymai, sugeneruotas užklausų skaičius, skambučių skaičius ar kiti veiksmai, kuriuos sekate savo svetainėje. Antras rodiklis – svetainės srautas, jį galite matyti Google analytics paskyroje.

Kaip apskaičiuoti konversijos rodiklį:

Konversijos / vartotojai * 100 = konversijos rodiklis ( conversion rate )

Žemas konversijos rodiklis  – įspėjamasis signalas, jog būtini pokyčiai svetainėje ar / ir reklamos komunikacijoje.

5 priežastys kodėl taip nutinka:

  1. Bloga patirtis svetainėje

Vargu ar lankytojai iš jūsų pirks, jei pirmoji patirtis su Jūsų svetaine turėjo blogą poskonį. Jei srautas didelis, komunikacijos žinutė tikslinga, bet konversijų mažai, pirmiausia peržiūrėkite svetainės funkcionalumą.

Konversijos rodiklio žudikės:

  • Prasta navigacija. Įsitikinkite, kad populiariausias prekes būtų lengva rasti.
  • Prastas filtravimas ir rūšiavimas. Svetainės lankytojai turėtų lengvai filtruoti produktus / paslaugas pagal konkrečius ir aktualiausius kriterijus.
  • Prasta paieška. Paieškos rezultatai turi atitikti tai, ko nori ieško lankytojas. Jei jūsų svetainės paieška veikia netikslingai , lankytojai neras ieškomos prekės.

2. Svetainė nėra optimizuota mobiliems įrenginiams

Galbūt turite super modernų svetainės dizainą, bet jei jis netinkamai atvaizduotas mobiliuose įrenginiuose – prarandate dalį potencialių klientų.

Pagrindinė gerai konvertuojančios svetainės dalis – user friendly dizainas ir valdymas.

Svetainė turi būti lengvai ir aiškiai naviguojama: patogi ir greita registracija, aiškiai išdėstytas turinys, saugus ir greitas mokėjimas.

Pirmas patarimas, kurį mes duodame savo klientams – svetainės greičio optimizavimas. Išmaniųjų vartotojai tikisi žaibo greičiu nusipirkti norimą prekę ar paslaugą. Jeigu Jūsų svetainė užsikrauna ilgiau negu per 2 sekundes – turite sunerimti, nes dalis lankytojų net nepamatę Jūsų puslapio jį palieka.

Kaip patikrinti svetainės greitį?

  1. Google Page Speed Insights: https://pagespeed.web.dev/
  2. GTMetrix: https://gtmetrix.com/
  3. Pingdom https://tools.pingdom.com/

Prisiminkite, jog optimizuota svetainė mobiliesiems įrenginiams vienas iš Google reitingavimo rodiklių, todėl jis yra ypač svarbus.

3.Prastas CTA (call to action)

Neaiškus, nematomas ir netikslus raginimas veikti (CTA)  – dar viena iš priežaščių kodėl matote žemą konversijos rodiklį.

Kiekviename puslapyje turėkite vieną pagrindinį raginimą veikti (CTA), kuris paskatins vartotojus žengti kitą žingsnį jūsų svetainėje.  

CTA mygtuko tekstas turi būti aiškiai suprantamas, kontrastingos spalvos, būti gerai matomas ir tinkamo dydžio. Pagalvokite apie tai iš vartotojų perspektyvos, kas, jūsų manymu, privilios juos spustelėti CTA mygtuką,

4. Mažas socialinis įrodymas (social proof)

Kas nulemia lankytojo sprendimą pirkti?

Optimizuota, lengvai naviguojama svetainė, geras produkto aprašymas ir 1.5 sec. užkrovimo greitis – garantuota konversija? Deja. Lankytojai padaro „namų darbus“ ir surenka kuo daugiau informacijos apie savo būsimą pirkinį iš įvairių šaltinių.

Kas gi tas social proof ( socialinis įrodymas) ?

Socialinis įrodymas ( social proof) yra pagrįstas normatyvinės socialinės įtakos idėja, kuri teigia, kad žmonės prisitaikys, kad patiktų, būtų panašūs arba priimti visuomenės.

Šiek tiek statistikos:

63 % klientų labiau linkę pirkti svetainėje, kurioje pateikiami vartotojų atsiliepimai. („iPerceptions“, 2011).

Remiantis „Reevoo“ 50 ar daugiau atsiliepimų apie produktą gali reikšti 4,6% konversijų rodiklių padidėjimą.

Remiantis internetinių vaizdo įrašų apžvalgų svetainės EXPO atlikta JAV internautų apklausa, vartotojų atsiliepimais pasitikima daug daugiau (beveik 12 kartų daugiau) nei aprašymais, kuriuos pateikia gamintojai. (eMarketer, 2010 m. vasario mėn.).

„Reevoo“ teigimu, atsiliepimai vidutiniškai padidina pardavimą 18 %.

Žmonės yra socialinės būtybės. Mes norime prisitaikyti. Norime, kad mus priimtų.

„Socialinis įrodymas“ tai pasitikėjimo faktorius, kad kažkas yra populiaru, kad kiti tam pritarė. Kūrybiškai ir patikimai pateikdami produkto / paslaugos atsiliepimus, el. prekybos svetainių valdytojai gali veiksmingai padidinti konversijos rodiklį.

5. Netinkama tinklinė auditorija

Viena iš galimų priežasčių, kodėl konversijų rodiklis žemas, yra ta, kad bandote pasiekti per plačią auditoriją arba netinkamą auditoriją. 

Dar prieš pradėdami komunikaciją turite suprasti kas Jūsų tikslinė auditorija. Kas yra žmonės, kurie naudosis jūsų produktu, kur jie gyvena, koks jų elgesys internete, kur daugiausia laiko praleidžia, kaip jiems patinka pirkti daiktus, kokių dalykų jie ieško dažniausiai, kiek jie nori išleisti pinigus ir pan. Turėdami šią informaciją sukursite gerą vartotojo patirtį, bei konvertuojantį prekės / paslaugos pasiūlymą.

Jūsų kuriama reklamos žinutė turi kalbėti su auditorija, lankytojai turi jausti, kad suprantate jų problemas ir siūlote sprendimą. Visa pardavimo strategija aprėpianti svetainės dizainą, funkcionalumą, turinį ir skaitmeninės reklamos kompanijas turi suktis apie vieną asmenį: Jūsų tikslinį klientą, kurį norite pasiekti.

Apibendrinus – žemas konversijos rodiklis verčia sunerimti, bet tai tik signalas, jog reikia optimizuoti svetainę, koreguoti komunikaciją ir išsigryninti savo tikslinę auditoriją.

Ar žinojote, jog atliekame NEMOKAMĄ auditą, kurio metu pateiksime esmines klaidas svetainėje, dėl kurių mažėja Jūsų pardavimai ir klientų srautas?

Atliksime auditą nemokamai per 1 – 3 d.d

Pildyti užklausą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių