Laikai, kai paprasčiausiai turėjome svetainę, investavome į kai kuriuos iššokančius skelbimus ir vystėme sėkmingą verslą internete, jau seniai praėjo. Internetas dabar ypač konkurencinga rinka, kurioje laimi tas kas turi strategiją ir gali išsiskirti iš konkurentų.
Skaitmeninės rinkodaros strategija yra būtina norint užtikrinti tris labai svarbius veiksnius: prekės ženklo žinomumas, prekės ženklo patikimumas ir potencialių klientų generavimas. Naudodami tinkamą skaitmeninės rinkodaros strategiją ir atitinkamus įrankius galite pritraukti reguliariai generuoti pastovius klientus. Svarbiausia išrinkti tinkamą sklaidos kanalą, kuris atitiks Jūsų skaitmeninės rinkodaros strategijos tikslus.
- Turinio marketingas
Tikslingo turinio kūrimas ne tik pritraukia daugiau patikimų potencialių klientų, bet ir suteikia galimybę pagerinti Jūsų matomumą internete.
Kai dauguma žmonių išgirsta terminą „turinio kūrimas“, galvoje sukasi „blogo“ rašymas, ir nors tinklaraščių kūrimas yra puikus būdas didinti matomumą, bet yra daug kitų turinio kūrimo formatų: vaizdo įrašai, infografika, atmintinės, vadovai, kuriuos pasitelkus galite išsiskirti iš konkurencingos rinkos. Jūsų turinys turi būti naudingas, išsamus ir susijęs su tuo, ko jau ieško tikslinė auditorija.
Turinio marketingas yra naudingas, nes jis paverčia Jus autoritetu būtent jūsų prekės/paslaugų sektoriuje. Kai lankytojai pamatys, kad dalinatės naudinga informacija, kuriate daug pridėtinės vertės nemokamai – pasitikėjimas Jūsų preke/paslauga išaugs dvigubai.
Įtraukiantis turinio kūrimas priskiriamas „social proof“ didinimui, todėl tai puiki galimybė padidinti konversijos rodiklį. Nepamirškime ir Google reitingavimo:
Google indeksuoja kiek laiko lankytojai praleidžia puslapyje. Jeigu turinys įtraukianti ir lankytojas skiria laiko skaitydamas jūsų turinį tai siunčia teigiamą signalą ir nurodo, jog Jūsų svetainė naudinga. Tai turėti teigiamos įtakos Jūsų svetainės reitingui.
2. PPC Reklama
PPC puikiai tinka naujų potencialių klientų generavimui, nes pritraukia tikslinį klientą.
Google skelbimai yra veiksmingi, nes leidžia pasiekti tuos žmones, kurie ieško frazių turėdami aiškų tikslą. Vartotojai, kurie bando rasti geriausią jų poreikius atitinkantį produktą / paslaugą teikiančią įmonę bus daug arčiau sėkmingos konversijos nei šaltas srautas.
Žemas konversijos rodiklis – įspėjamasis signalas, jog būtini pokyčiai svetainėje ar / ir reklamos komunikacijoje.
3. Email marketingas
Nors tai viena iš seniausių skaitmeninės rinkodaros formų, el. paštas vis dar yra vienas geriausių būdų pritraukti ir puoselėti potencialius klientus.
Pirmasis rinkodaros el. paštu žingsnis yra prenumeratorių sąrašo sudarymas. Tai galite padaryti įtraukdami registracijos formas į įvairius savo svetainės puslapius, pvz., antraštę, poraštę ar iššokančiuosius langus.
4. Vietinis SEO
Organinė paieška, be abejo, yra viena vertingiausių ilgalaikių potencialių klientų generavimo strategijų. Vis dėlto daugiau nei 200 veiksnių turi įtakos tam, kaip „Google“ reitinguos jūsų svetainę, todėl sunku suprasti nuo ko gi pradėti.
Pagrindinis potencialių klientų generavimo įrankis – vietinis SEO ( local SEO)
WordStream“ duomenimis , 72% vartotojų, kurie atliko vietinę paiešką, apsilankė parduotuvėje penkių kilometrų atstumu nuo jų ieškomos vietos.
Vietinis SEO padės klientams jus rasti, kai jūsų labiausiai reikia.
Google My Business paskyros sukūrimas ir jos optimizavimas yra pirmas must veiksmas, kurį turi atlikti kiekvienas vietinis verslas.
Paprašykite klientų palikti atsiliepimą, kaip jau kalbėjome ankščiau – „social proof“ puikus klientų pritraukimo būdas.
Įsitikinkite, kad jūsų svetainės pavadinimo žymoje yra pagrindinė raktinė frazė, pagal kurią norite reitinguoti Google paieškos sistemoje.
5. Socialinės medijos marketingas
Socialinės medijos marketingas gali būti ypač efektyvus potencialių klientų generavimo kanalas.
Kad galėtumėte sėkmingai pasiekti potencialius klientus per socialines medijos kanalus reikia turėti skaitmeninės rinkodaros planą, kuris aprėps Jūsų prekinio ženklo augimo strategiją, komunikaciją, tikslinę auditoriją, dizainą, įrašų dažnumą ir kitus rodiklius.
Pirmiausia reiktų išsiaiškinti, kuris sklaidos kanalas tinkamas Jūsų verslui. Galite rodyti mokamus socialinius skelbimus „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“, „Instagram“ ir net „Pinterest“.